Helpdesk
Tento produkt nabízíme ve spolupráci s autorskou firmou Helpdesk Solution s.r.o.. Řešení společnosti Helpdesk Solutions je určeno pro všechny, kteří chtějí dostat své procesy a náklady s nim spojené pod kontrolu a docílit tak jejich optimalizaci.
Co přináší nasazení aplikace Service Desk?
- Nastavení jednotného komunikačního kanálu
- Směrování požadavků podle kategorie na příslušné operátory
- Systém dob reakcí a řešení podle priorit v daných kategoriích
- Vytváření jedné fronty požadavků z různých oblastí na daného řešitele
- Nástroj pro upozorňování formou emailových zpráv
- Generování reportů a statistik pro dokumentování zásahů a řízení dalšího vývoje
Přidaná hodnota řešení
Přidaná hodnota aplikace Service desk spočívá hlavně v automatizaci řízení procesů na základě předem stanovených pravidel a v získání relevantních informací pro řízení formou reportů.
- Vzdálený přístup k aplikaci
- Způsob pořízení
- Nastavení procesních pravidel poskytování ICT služeb
- Reporting a statistiky
- Znalosti a zkušenosti
- Otevřené prostředí